نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفریت حاد معمولا با عفونت های ناشی و همراه با علائمی مانند ادم، ادرار، خون، پروتئین ادرار و غیره. به طور کلی، بیماران مبتلا به نفریت حاد می تواند پس از 8 هفته بهبود اگر بیماران ادامه به تجربه علائم، آنها باید تست بیشتر و درمان در طول زمان داشته باشد. بیماران ممکن است آسان برای حاد ترین نفریت خود شفا می تواند رخ دهد، بنابراین بیماران نیاز به بسیاری از داروها استفاده نمی شود و می توانید برخی از داروهای خانگی را برای کنترل بیماری خود را.

1. یک استراحت خوب: یک استراحت خوب نقش مهمی در کنترل علائم و ارتقاء نقش تناسب اندام دارد. بیماران مبتلا به نفریت حاد، به ویژه برای بیماران مبتلا به ادم و فشار خون بالا، بهتر است آن را در رختخواب بمانند است.

2. اجتناب از اخذ سرد و مرطوب: سرد می تواند اسپاسم سرخرگی کلیه شود، بدتر شدن کلیه ایسکمی-هیپوکسی.

3. علمی رژیم غذایی: رژیم غذایی بسیار مهم است برای کنترل توسعه این بیماری است. به طور کلی، بیماران باید مایعات، پروتئین محدود و مصرف نمک باید بار کلیه ها را افزایش دهد.

4. پیشگیری از عفونت: بیماران باید یک درمان موثر برای آنژین، ورم لوزه، pyoderma، اوتیت میانی، سینوزیت، و غیره اگر حمله به آنتی ژن و عود یا گسترش نفریت.

5. تقویت سلامت موثر: بیماران باید ایمنی آنها برای جلوگیری از عفونت را بهبود بخشد. و در زندگی روزمره، بیماران باید توجه بیشتری به بهداشت شخصی پرداخت، کاهش نرخ تحت تاثیر قرار.

بیماران مبتلا به نفریت حاد باید پیشگیری اولیه کار و درمان زودرس دارند اگر آن را در عوارض جدی مانند نارسایی قلبی، فشار بیماری شریانی مغزی و نارسایی حاد کلیه اتفاق می افتد.

ما واقعا امیدواریم که بیماران مبتلا به نفریت حاد می توانید از طریق این داروهای خانگی بهبود، جلوگیری از نارسایی حاد کلیه. و اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد نفریت حاد و یا درخواست پیشنهادات، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1933.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه مزمن، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: